Close

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    DF Member stuartUK's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Herts
    Posts
    35
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    177

    Default Nokia 3330 help pls!!!

    Hi
    Pls help.Lost my nokia 3330 .got it barred got 1 on insurance then found it.
    When i put my sim card in i can`t make ant calls.
    I`ve got a datacable is there any way i can get it working again so i can give it to my kids?

    Many thanks.

  2. #2
    DF Wh0re Tom aka God's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Luton
    Posts
    243
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    0

    Default

    Yup there is But its kinda illegal.

  3. #3
    DF PlaYa eminem's Avatar
    Join Date
    Jan 2001
    Location
    Lancs (UK)
    Posts
    787
    Thanks
    15
    Thanked:        0
    Karma Level
    229

    Default

    LOL, legally u should hand it into the cops or ring the insurance comapny and let them know. Not going into unbarring phones as its illegal and being cracked down on as we speak. The penalties are very severe. Id think carefully b4 using barred phones.

    p.s. all barred phones will soon be switched off on all 4 networks. As far as i know o2 r doing this @ the moment.

    EM.

  4. #4
    DF Member stuartUK's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Herts
    Posts
    35
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    177

    Default

    Ta
    any1 wanna buy a phone.....
    Think i`ll stick to chipping PS2 AND XBOX.
    Last edited by stuartUK; 25th August 2002 at 12:34 AM.

  5. #5
    DF Jedi tiggerbiker's Avatar
    Join Date
    Dec 2000
    Location
    100 acre woods
    Posts
    2,186
    Thanks
    96
    Thanked:        176
    Karma Level
    355

    Default

    might b usefull for spares - how much?

  6. #6
    DF Wh0re Tom aka God's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Luton
    Posts
    243
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    0

    Default

    Originally posted by tiggerbiker
    might b usefull for spares - how much?

    :rolls: Sure you aint' gonna 'make it work'

    Stuart - If its up for sale PM me your price

  7. #7
    DF Jedi tiggerbiker's Avatar
    Join Date
    Dec 2000
    Location
    100 acre woods
    Posts
    2,186
    Thanks
    96
    Thanked:        176
    Karma Level
    355

    Default

    [QUOTE]Originally posted by Tom aka God
    [B]


    :rolls: Sure you aint' gonna 'make it work'



    err, no - i have a 3330 ATM and a few spares wouldnt go amiss.

  8. #8
    banned RudeYute's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Leicester, UK
    Posts
    743
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    0

    Default

    Hi,

    For those of you that didn't know, Even using a stolen phone for spares is stepping on the wrong side of the law.

    Regards

  9. #9
    DF Jedi tiggerbiker's Avatar
    Join Date
    Dec 2000
    Location
    100 acre woods
    Posts
    2,186
    Thanks
    96
    Thanked:        176
    Karma Level
    355

    Default

    so is a hackney carriage taxi without a bale of hay in the boot, but who cares anymore?

  10. #10
    DF PwNagE DB's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    Seaham
    Posts
    7,918
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    800

    Default

    LMFAO

Similar Threads

  1. Nokia 3330 - 4.16 Flash ANYONE?
    By nutter in forum Unlocking Questions & Solutions
    Replies: 2
    Last Post: 18th March 2003, 09:06 PM
  2. nokia 3330
    By rosebery in forum Unlocking Questions & Solutions
    Replies: 3
    Last Post: 23rd February 2003, 02:48 AM
  3. Nokia 3330 @49.99
    By ibobsy in forum Cheapskates Corner
    Replies: 3
    Last Post: 21st January 2003, 06:20 PM
  4. Wtd: Nokia 3310/3330
    By God is a DJ in forum Buy, Sell and Trade
    Replies: 4
    Last Post: 23rd September 2002, 05:54 PM
  5. FS: Nokia 3330
    By Tom aka God in forum Buy, Sell and Trade
    Replies: 15
    Last Post: 22nd September 2002, 03:57 PM

Social Networking Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •