Close

Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    DF Jedi devs's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    uk
    Posts
    1,184
    Thanks
    53
    Thanked:        9
    Karma Level
    298

    What comes once in a...

    What comes once in a minute, twice in a moment, but never in a thousand years?

    dEVS!

  2. #2
    DF PlaYa gimp's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    .
    Posts
    734
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    271

    Default

    Dude, Get some hard ones, I ain't even gonna answer that I will leave it to a Newbie.

    I will post a few hard ones over the next few days, Anybody that gets one right wins a prize from out of my box of junk at home.

  3. #3
    DF Jedi devs's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    uk
    Posts
    1,184
    Thanks
    53
    Thanked:        9
    Karma Level
    298

    Default

    Top! Is it a real junk box?

  4. #4
    DF PlaYa gimp's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    .
    Posts
    734
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    271

    Default

    pretty well is yeah, ther is a few chewed pen tops in there too, the star prize is a half eaten Pizza

  5. #5
    DF Jedi devs's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    uk
    Posts
    1,184
    Thanks
    53
    Thanked:        9
    Karma Level
    298

    Default

    whats on the Pizza? Just tyrying to sike myself up!

  6. #6
    DF PlaYa gimp's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    .
    Posts
    734
    Thanks
    0
    Thanked:        0
    Karma Level
    271

    Default

    hmm, well it was a Cheese feast with double pepperoni. but i ate all the topping so its just a small wedge of base now.

    The green bits should add to the flavour tho

    Gimp

  7. #7
    DF Jedi devs's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    uk
    Posts
    1,184
    Thanks
    53
    Thanked:        9
    Karma Level
    298

    Default

    Hmmmmmmmmmmmm green bits!

    dEVS!

  8. #8
    DF Jedi big man's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    The big smoke
    Posts
    2,824
    Thanks
    8
    Thanked:        0
    Karma Level
    421

    Default

    brings back memories of uni !!
    we used to live for those green bits

  9. #9
    DF Jedi Cenus_'s Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    The Pub
    Posts
    2,027
    Thanks
    0
    Thanked:        6
    Karma Level
    371

    Default

    The letter M

  10. #10
    DF Jedi devs's Avatar
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    uk
    Posts
    1,184
    Thanks
    53
    Thanked:        9
    Karma Level
    298

    Default

    Yeah you got it Cenus! If you ask gimp nicely he might reward you with a green pizza?!

Social Networking Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •